|
genskabe overskrevet dokument |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2016 kl. 19:21 |
Hej med jer Jeg har lige siddet og arbejdet i et word document. Jeg er kommet til at slette de fleste sider og derefter trykket gem, lukket dokumentet ned og omdøbt det. Jeg ville så åbne det igen for at tilføje noget og ser til min store ærgelse at stort set det hele er slettet. Kan jeg få genskabt dokumentet som det var før jeg trykkede gem osv? ![]() der er tale om word 2010 Edit: nå, efter lidt Googlen så ser det ud til der ikke er noget at gøre desværre Redigeret af furious jt - 04-September-2016 kl. 19:54 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
iballan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du bruger dropbox, så er der versioner deri.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg prøver altid at genskabe computeren på en dato lige før det er sket. Altså inden du er kommet til at slette. Ved ikke om genskabe også omfatter Word dokumenter.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det kræver jo så man lægger dokumentet deri. Og nej - det er lige præcis her man finder ud af at tårer er salte.
|
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Hvis du bruger autosave så burde der ligge de sidste 4-5 backup kopier i en af dine system foldere - kan ikke lige huske stien men der burde komme nogle folder frem hvis du søger på filer genmt inden for de sidste 10-20 min før du overskred. De her dele af fil-navnet og hedder noget andet en .doc men kan åbnes vha Word....
Har ikke lige min pc i nærheden men kan sende et par hints til hvor du skal lede når jeg kommer hjem |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Pas nu på at bare at omtale "genskabe". Det kan i de forkerte hænger gøre så meget mere skade end gavn. I dette her tilfælde vil det ingenting gøre, da genskabe kun omhandler det aktive system. Man skal opsætte at word at man vil køre med flere backup versioner. Hvis man er heldig man kan finde de midlertidige Word dokumenter, som Word arbejder med. De burde stadig ligge "slettet" på disken, men kan findes frem med et program der kan genskabe data. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Når jeg går ind på mit C-drev under users\xxxx\AppData\Roaming\Microsoft\word (xxxx er den uset du bruger) - her har jeg en mase foldere hvor der er 2-3 ASD filer i hver - disse kan ASD'er åbnes ved at vælge "Open with" og vælge Word
Det samme gælder Excel filer sine jeg bruger ofte når man ved et uheld lukker alle Excel filer uden at gemme 😉 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Tak for hjælpen alle. Jeg vil i løbet af dagen prøve at finde de midlertidige filer. :)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |