|
Blæser på grafikkort stået af |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, ved godt at 4GB måske er "minimum" kravet nu, men som sagt så er mit behov ikke særlig stort, da jeg kun spiller WoW og D3, så 400 kr. for et 660Ti må kunne gøre det, tror jeg.
Eller er det dumt ikke at købe 4 GB?
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
nej, ikke til det behov du lige har beskrevet.
Spar hellere op til en komplet opgradering om et års tid eller 1½ 660ti er stadig et fornuftigt kort. om der er 4GB vram eller ej har meget lidt at sige i den opløsning du spiller.
|
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Tak Moerkbak, det var sådan bare det jeg skulle høre
![]() Jeg har nemlig planer om at skifte hele systemet ud næste efterår, hvor jeg vil stige markant i løn, så jeg kan godt holde ud lidt endnu. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |