|
Windows opdate |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2016 kl. 16:41 |
Hej.
Der kom en opdatering til Windows 10 i dag,men den bliver aldrig færdig med at hente. Andre der har oplevet det samme,og evt har en løsning. ![]() Sådan har stået i et par timer. Mvh. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ved ikke helt hvorfor du først får den nu, for det er faktisk en temmelig gammel opdatering. https://support.microsoft.com/da-dk/kb/3176929
du kan altid se på neowin.net når der kommer nye større opdateringer. De plastrer forsiden til med artikler. både hvad der er nyt, hvad der ikke virker og alt muligt andet.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej. I følge det her er den da ikke så gammel. https://support.microsoft.com/en-us/kb/3189866 Redigeret af nesager - 15-September-2016 kl. 17:29 |
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Har det samme problem, dog er min blevet 50% færdig.
Det ser ud til at der er mange som har problemet: |
|
![]() |
|
Hej. Mon ikke de kommer med en rettelse. Her er der også nogle forslag,men nu er engelsk ikke lig min stærke side. http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update/windows-update-kb3189866-stuck-at-45/6991f273-c147-485f-9a34-64d9488291f8?auth=1 Mon det er meninge at man bruge Internet explore for at fixe det.?? Mvh. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Det er ikke samme nummer som den nye. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hej.
Så er opdateringer pludselig blevet hentet,så jeg prøver lige om de kan installeres. Mvh. Ps.Opdateringen lykkedes. ![]() Redigeret af nesager - 15-September-2016 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Øh ja Flemming. Det var jo lige præcis derfor jeg undrede mig pænt meget. Den her opdatering burde maskinen have hentet for længe siden. Siden i forgårs er der rent faktisk en ny build til dem der er på fast ring.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |