|
13,3" bærbar hvor? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Funktioner
Tak(0)
|
SSD er som automatgear i en bil. Så længe man ikke har det, er det "unødvendigt pjank". Når man først har det går man aldrig tilbage....
Mit råd: køb SSD! Klaus |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg smed en SSHD i min søns computer (stationær, men det er egentlig irrelevant i den her relation) for længe siden. Jeg synes bestemt ikke det var det værd. Den er en anelse hurtigere, men slet slet ikke samlignlig med en SSD. En SSHD er et micro skridt i den rigtige retning, for en bærbar.
|
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Biler bliver som regel langsommere, når de får automatgear. En computer med SSD bliver væsentlig hurtigere
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig i det med SSD'en, 100% uenig i bildelen.
|
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Funktioner
Tak(0)
|
Cool. Du har faktisk mulighed for at få både ssd og hdd i maskinen, idet den har plads til en msata ssd udover den 2.5" disk du vil have i, check videoen her: Msata'en kunne fx. være sådan en 128 GB her til ca. 400 kroner: I så fald har du en hurtig SSD til styresystemet og en 1 TB HDD til resten - og igen kan det være du mod passende merbetaling kan få det installeret fra levering så du ikke efterfølgende skal bøvle med at flytte styresystemet over på SSD'en?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev x220 med 1tb harddisk.
Kommer fra en mega langsom maskine så det bliver noget af en opgradering. Tak for input. |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en sej, lille arbejdshest, den skal du nok blive glad for - jeg er ihvertfald begejstret for min.
|
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er hurtig (de næste 13 timer), så napper du den her SSD i dag. Så garantere jeg dig en helt helt anden oplevelse med den x220. EDIT..
Alternativ beholder du den 1TB disk i, og smider den her m.2 SSD i maskinen: https://www.komplett.dk/product/896004/hardware/harddiskssd/ssd-m2/crucial-mx300-275gb-m2-type-2280-ssd Redigeret af Kandersen - 20-Oktober-2016 kl. 10:41 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Halløj igen.
Fik et godt tilbud på en 500gb SSD. Så nu bliver den leveret med den. Mange tak for input. |
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Fornuftigt, så har du en rigtig god maskine i et godt stykke tid fremover.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |