|
Annullere Windows update? (mangler at genstarte) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2016 kl. 15:07 |
Jeg nedgraderede for efterhånden et år siden fra windows 10 til windows 8.1. Siden da har jeg været opmærksom på at fjerne fluebenet ud for windows 10 opdateringen når jeg har kørt installeret windows update's. Det glemte jeg dog i dag, hvorfor jeg nu har en meddelse om at min PC bliver opgraderet til Windows 10 når jeg genstarter.
Har jeg mulighed for at annullere installationen af de windows updates jeg har kørt i dag? (Mener at huske det ikke er muligt at nedgradere anden gang man installerer windows 10?)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan altid nægte at acceptere EULA (End User License Agreement)
Så vil den genstarte igen og rulle tilbage til forrige system ![]() Jeg ved ikke om du kan stoppe processen på andre måder.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |