|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() Sendt: 20-December-2010 kl. 15:11 |
Hej,
jeg er lidt sent ude mht julegavekøb ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
de er i apple butikker normalt, så den i århus gågaden i den "applebutik" der ligger ved broen..
|
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Tak - er det Humac? |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
vil også tro humac har den, men mener ikke det var en humac butik i århus.. det var sådan en billig kopi af en reel apple butik, men et eller andet, andet navn.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak Rasmus. Jeg har forsøgt hos Humac.dk, men der er den desværre udsolgt, og jeg kommer ikke forbi Århus pt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |