|
Sikkerhed ved reparation |
Besvar |
Forfatter | |
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:18 |
Min elendige computer er kaput og skal en tur på elgigantens værksted. Det er vist harddisken der er røget sige en tur.
Mit problem ligger i at chrome husker mine password, som jeg helst ikke vil have kommer i hænderne på andre. Er der noget jeg kan gøre fra en anden computer for at holde mine passwords i chrome private. Redigeret af slumbert - 30-Juli-2016 kl. 16:53 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ændre password til din Google\Chrome konto. Så burde det være sikkert.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
normalt ville man kunne få den til at synkronisere den slags på tværs af computere ved at lade chrome synkronisere data ud i skyen (selvfølgelig ikke tilgængelig for andre end dig selv). Du kan gå ind i indstillinger for chrome og bede den synce. - så alle de maskiner der har chrome hvor du så efterfølgende logger på med din google konto, vil du så have adgang til favoritter, passwords etc.
|
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis harddisken er død, har problemet vel løst sig selv ??
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja selvfølgelig |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer an på, hvor meget tid og penge, man vil smide efter data.
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ved ikke helt om mine passwords er sikrede. jeg ændrede login til chrome på min tablet og fandt derefter en gammel computer frem, hvorpå der stadig er adgang til alle mine passwords, selvom jeg ikke har indtastet den nye chrome adgangskode.
Det virker til at harddisken er helt færdig, men til en anden gang vil jeg gerne vide hvordan jeg spærrer adgangen til mine passwords i chrome, hvis min computer skulle falde i de forkerte hænder.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du bare gemmer adgangskoder i Chrome, så bliver de gemt lokal på pc'en i en fil, som alle kan få adgang til.
Så vigtige passwords gemmes ikke på den måde!!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |