|
Er min monitor ved at være færdig? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2016 kl. 19:02 |
Hej
Jeg har en 24" Apple Cinema LED Screen (fra 2009) som er koblet til min 27" iMac (2013) med dets faste 3-i-1 displayPort kabel. Når jeg booter min iMac så flimrer Cinema Screen skærmen og nogle gange ender den med at være sort, andre gange så tænder den og viser baggrundsbillede etc. men der er skruet noget ned for lysstyrken i forhold til min iMac og det er ikke en setting i OSX. Resultatet er det samme hvis jeg tager kablet ud af den tændte imac og sætter det i igen. Så mit spørgsmål er om skærmen er ved at være færdig? Jeg har aldrig haft en monitor i så mange år før og den har stået tændt i mange timer. Eller er det signalet fra min Mac som ikke virker / er det dens displayport som den er gal med? Jeg har desværre ikke andre 'displayport produkter' som jeg kan bruge til at teste og kablet fra Cinema Screen kan ikke umiddelbart skiftes. Nogle forslag? På forhånd tak
|
|
.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vi har ikke muligheden for at sige noget som helst endegyldigt da du ikke har muligheden for at lave en eller anden form for udelukkelse. - Du kan kun udelukke tingene hvis du lige kort låner en anden apple-enhed og kobler den til, så du eventuelt kan udelukke den ene eller anden fejlkilde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |