|
hvem har denne her skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2016 kl. 19:49 |
Jeg kigger lidt på denne her skærm til allround brug http://www.samsung.com/dk/consumer/it/monitor/curved-monitor/LC32F391FWUXEN
Hvem kan anbefale den eller er den for stor internetbrug og spil + div. |
|
M.v.h
Lennart Hjemmeside updatet d 30/12-2014 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en 32" skærm der kun kører FHD? - nej tak. En ting er at man aldrig kan få en skærm stor nok, noget andet er at jo større skærmene er med færre pixels jo mere vil du kunne se de enkelte pixels, og det virker af l... når man skal læse tekst. Hvis du kigger på skærmopløsninger på 1920x1080, så må du virkelig ikke have en opløsning over 27". personligt synes jeg også 25" er rigeligt stort til den opløsning. - til kun godt 300 mere får du en skærm der på alle måder er så meget bedre hvis du køber en Dell U2515H. Der er en pæn sjat reviews af u2515H på youtube også!
|
|
![]() |
|
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
tak for dine info men en 25" er udelukket, ville godt op i en 27 eller 32" og den skal bruges til spil alm. brug uden den koster en jetjager.
Men hvis 1920x1080 er så dårlig til tekst i str 32" så er det jo skidt at man producere dem. er der andre som har en 32" skærm som kan komme med input. ??? |
|
M.v.h
Lennart Hjemmeside updatet d 30/12-2014 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg ville ikke købe den skærm, det er alt for lav opløsning til en 32 tommer.
Nok også derfor at den er relativ billig. Jeg ville nappe en Dell som det bliver foreslået eller spare op til en Asus gamer skærm i 27 tommer.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
Det er meget fint med en 4K skærm, men til spil kræver det et hurtigt grafikkort.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |