recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny printer (ikke HP)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny printer (ikke HP)

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Canon er dyr at køre med, ikke kun i originale blækpatroner, men også i ekstra udgiften til skift af hoveddyser.

Vrøvl! Jeg har aldrig skriftet hoveder på nogen af de Canon jeg har haft!

M.v.h.

Formentlig fordi jeg har kørt med uoriginale blækpatroner, har den fejlmeldt hoveddyserne. Kan også iflg Kontant være"tidsbestemt aldring"

Har været ude for det samme med en Canon Ip 4000 så vidt husker,og at på daværende tidspunkt kostede et printerhoved næsten det samme som jeg havde givet for printeren,så derfor mit valg af Brother.

Mvh.

Jeg installerede win 10, brugte det et par uger, lavede så en ren installation af win 10. Og har derefter installeret alle updates. Bare info til hvad jeg har gjort.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 23:05
Tak for svaret Brianigenigen.
Det var selvfølgelig en mulighed,men ved ikke om det er umagen værd .
Der kan ske de mest utrolige ting med Windows når man roder med det,og da statusmonitor er det eneste der driller lige nu tror jeg at jeg kan leve med det.
Mvh.
Til top
HenrikLarsen88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikLarsen88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 15:27
Har du husket at fjerne etikken i den rigtige rækkefølge?
Nederst i det sorte felt skrives der her, at det er vigtigt at fjerne etiketten før man fjerne selve skinnen. Desuden kan man også få Canon blækpatroner for bare 16 kroner, så helt dyr er en Canon printer vel ikke at køre med Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu