|
Lave MP4 om til DVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2016 kl. 16:07 |
Hej
Jeg har fået en MP4-fil fra et digital videokamera, som jeg gerne skal have konverteret til DVD-format. Jeg har tidligere brugt Freemake Video konverter, men af en eller anden grund kan den ikke konvertere min fil korrekt (dvd'en afspiller fint videoen indtil ca. 45 minutter inde, så fryser billedet og lyden fortsætter). Nogen der kan anbefale et gratis program, uden dvd'en bliver klistret til i vandmærker, reklamer osv.? Videoen er ca. 50 minutter, så der må heller ikke være begrænsninger i størrelsen.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener DVDFab kan, selvom jeg ikke har brugt det i snart 4 år.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der er sandsynligvis et problem i videofilen ved de 45min og det er derfor den fejler. generelt vil jeg bare sige at den slags er mega no go at gå fra en mp4 til mp2. Enhver nedskalering til DVD-niveau er virkelig skidt. Primært fordi du konverterer fra et kraftigt komprimeret format - "pakker ud" og så komprimerer med en hvad der i dag må siges at være inferiør teknologi - som så ydermere kun kan komme i 576p
Men der er nok lidt muligheder her!
http://www.videohelp.com/software/sections/authoring-dvd |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Køb en medieafspiller, og smid alle dine skiver ud!
|
|
![]() |
|
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Jeg må prøve at kigge på de link der er lagt i tråden.
Jeg skal lave dvd'erne til medlemmerne af en forening, hvor jeg formoder, at bare det at have en dvd-afspiller er at "være med på noderne", så medieafspiller er vist udelukket.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Det er lige før, en brugt afspiller kan erhverves, til samme pris, som et par skiver koster, men du har sikkert ret.
Der er stadig nogle, der ikke har set lyset... :)
Redigeret af Supergris - 16-Juni-2016 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Supergris: Prisen på en dvd-skive er - lidt afhængig af fabrikat m.m. - 1 kr. - 2 kr. Hvor er det man sælger brugte afspillere for det, et par skiver koster? Jeg regner med, at du ved det, da du jo tydeligvis - efter din egen opfattelse - har set lyset ...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |