|
Auto start |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2016 kl. 09:46 |
Hej
Jeg har lige opdateret til win 10. Efter det har jeg et program der ikke vil auto starte nå win 10 starter op. programmet er IVMS-4200 Client. Når jeg se i shell:startup så er genvejen der og i joblisten - start er den aktiv
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lader til at være noget til et IP kamera. Søg efter en opdateret driver til den på producentens hjemmeside.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
jeg har seneste software installeret.
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Hej
Jeg har fundet en alternativ løsning http://www.r2.com.au/page/products/show/startup-delayer/
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |