|
Fejl ved opgradering til Windows 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PrebenSk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Varde Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2016 kl. 18:00 |
Nu har jeg hele søndagen prøvet at opgradere min Windows 7 til Windows 10 og får efter 77% denne meddelelse:
eller denne: Windows 7 er opdateret i formiddags, men denne valgfrie opdatering kan ikke installeres: Intel Corporation - Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2 - Intel(R) HD Graphics Overførselsstørrelse: 59,2 MB Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft. Opdateringstype: Valgfri Intel Corporation Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2 software update released in December, 2012 Data for pc'en: Nogen der kan hjælpe? Er det noget med BIOS, for det har jeg ikke en dyt forstand på? |
|
mvh Preben
|
|
![]() |
|
PrebenSk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Varde Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg troede man kunne indsætte billeder
Men første billede har teksten: Der er gået noget galt Du kan kontakte Microsoft Support for at få hjælp med denne fejl. Her er fejlkoden 0xc1900200 Andet billede: Denne pc kan ikke køre Windows 10 Se nedenfor, hvis du gerne vil vide hvorfor. Vi kunne ikke opdatere den systemreserverede partition. Data for pc'en HP p6-2160eo C-disk Samsung SSD 850 EVO 250G Anvendt plads 83 GB, ledig plads 102 GB Redigeret af PrebenSk - 10-Juli-2016 kl. 18:14 |
|
mvh Preben
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Man kan godt indsætte billeder via den ikon med træet, hvis billedet er under 200 Kb.
Brug fx picresize.com til at skrumpe billedet. http://www.picresize.com/ Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 10-Juli-2016 kl. 18:11 |
|
![]() |
|
Tak for svar, Jørgensen, men det største af billederne var 50 KB, men skal de ligge i "skyen" for at det virker?
|
|
mvh Preben
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Det har jeg ikke indtryk af. Jeg havde bare billederne liggende på min pc og hentede dem derfra de få gange, jeg har prøvet det.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Fejlkoden betyder: Does not meet system requirements for Windows 10: 0xC1900200 Fra: https://blogs.technet.microsoft.com/mniehaus/2015/08/23/windows-10-pre-upgrade-validation-using-setup-exe/ Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-Juli-2016 kl. 06:38 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej igen.
Jeg opgraderede selv min Intel Compute Stick fra Win 8.1 til Win 10 i lørdags og fik først selv en anden Error Code 0xC190020E. Så prøvede jeg at opgradere på en anden måde. Ved at bruge 'Windows 10 Media Creation Tool'. Lavede ikke en USB Stick, men installerede på denne computer. Og så virkede det. http://windows.microsoft.com/en-us/windows-10/media-creation-tool-install Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-Juli-2016 kl. 06:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |