|
Skal bruge et godt råd |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du fortæller hvad det er for en mac mini du har købt. så kan det jo være vi kan hjælpe. du kommer ikke til at kunne "spille" på nogen mini, men hvis du kører minidisplayport i stedet for HDMI (for guds skyld gør det!!) så har du let mulighed for 4K skærmopløsning hvis det er en nyere mini. og det er langt lettere at få et godt signal hvis du kører mini DP til dvi også. (mini DP = thunderbolt stik)
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er helt ny, så må være en Mac mini 2016.
Jeg havde planer om hdmi-DVI, da det er en ældre skærm jeg har nu. Asus VW225N. Overvejer dog ny skærm hvis jeg kan få et godt løft billedmæssigt.
Redigeret af Basknudsen - 04-Maj-2016 kl. 17:50 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slettet
Redigeret af Basknudsen - 04-Maj-2016 kl. 22:12 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
aldrig køre hdmi over i et andet stik end hdmi. Det er opskriften på problemer. brug for alt i verden miniDP portene eller DP hvis ens computer har det. Det er den mest universelle port du kan få og med den kan du stort set forbinde til alle former for skærme/paneler/projektorer etc uden nogen problemer. HDCP i hdmi gør desværre så mange knuder at der ikke er mulighed for at lave nogen reel konsensus om hvad vil virke og ikke virke 100%.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |