|
Atmosfilm første gang |
Besvar |
Forfatter | |
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Maj-2018 kl. 23:24 |
Der er en Atmosforstærker på vej til det lille hjem, Hvilken film skal man smide på som den første for at få wow-effekten?
|
|
Ning
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
LP
John Wick 1&2 - Mad Max Fury Road - Wonder Woman, men der er flere, men ingen af dem har overdrevet effekt i de 4 Atmos højtalere. Lånte Gravity i en special US udgave på et tidspunkt, den er faktisk ret vild. Jeg er i øvrigt køber til den Diamond Deluxe Udgave af Gravity, hvis der en der vil sælge den! Jeg har faktisk ret store forventninger til The Matrix, Fury og Saving Private Ryan når de ankommer. Redigeret af Potter - 24-Maj-2018 kl. 03:47 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Har Wick 1 og Gravity på hylden.... er det alle udgaver af Gravity der har Atmos?
|
|
Ning
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
En der er nem at få fat i osse. Er xXx return og Xander Cage. Det er ikke det helt store hele tiden. Men der er en del scener, som bare lyder godt.
|
|
Practical
Bruger Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Demo-world.eu
Under 2d demo trailers finder du en stor bunke dolby atmos demoer til fri afbenyttelse.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej desværre ikke. Du skal have fat i den US version der hedder Diamond Deluxe Edition. Det er desværre ikke selv lykkes mig at få fat i den. Men måske på et tidspunkt der kommer en UHD 4K version der så også har Dolby Atmos, det vil være nice.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Legend of Tarzan - på tilbud allevegne og en super Atmos-oplevelse!
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Baun87
Bruger Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du godt kan lide gyser så fyr Annabelle 2 på, der kommer det rigtig frem når man kan hører der er en som går over en, altså en etage ovenover.. mega fed
|
|
M.v.h.
Kasper (Baun87) https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87 |
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for de mange gode tips
|
|
Ning
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |