recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar og ledninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar og ledninger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rune.alleslev Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Oktober-2017
Sted: København
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rune.alleslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar og ledninger
    Sendt: 26-Marts-2018 kl. 18:19
Hej,

Jeg skal flytte og i den forbindelse overvejer jeg at "forsimple" mit setup primært for at reducere ledninger og fjerne baghøjtalere.

Mit nuværende setup er LG OLED 55C7V, Denon X2400 AVR, 5 stk B&W M21 kompakthøjtalere, Dali subwoofer. Jeg har tilsluttet Apple TV 4K og PS4. Så ikke det vildeste setup men rigtig fint til mig :)

Jeg har også 2 Denon HEOS højtalere til streaming og vil blive i det setup da jeg synes det fungerer rigtig godt.

Så mit spørgsmål er om det vil give mening for mig at investere i Denon HEOS soundbar (og beholde subwooferen...?) eller om noget andet vil give bedre mening?

På forhånd tak.

Mvh Rune
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rune.alleslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 20:06
Ingen der har noget at byde ind med? :)
Rune Alleslev
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af rune.alleslev rune.alleslev skrev:

Ingen der har noget at byde ind med? :)
Jo såmænd. Det ville da være naturligt at fortsætte med HEOS, som lyder glimrende og med en lækker byggekvalitet.

Og køber du inden 30. april, så kan du sparer 1500 kr. i HIFI Klubben.

Det er mit budSmile

Redigeret af Hother - 27-Marts-2018 kl. 20:45
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rune.alleslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 20:45
Mange tak :)
Rune Alleslev
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu