|
Adobe premiere pro cc |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Premiere Pro er totalt overkill.
Jeg har arbejdet med det i mere end et års tid nu. Det er først nu at jeg føler mig nogenlunde hjemme i det. Ind i mellem må jeg stadig ty til superbrugere. Find en fornuftig videograbber til optagelse. Og så kan du eksempelvis bruge movie maker til redigering. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
GoPro har et gratis videoredigeringsprogram, som jeg har hørt flere anbefale. Jeg kender det ikke selv.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
rene49
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv brugt Premier pro og after effect en del, super fede programmer. - Men har det også igennem arbejdet da jeg er grafiker, CC pakken.
Hvis du kører mac kan jeg anbefale Final cut, ret fedt program som koster 1500.kr ca. Meget advanceret også. Har dog ikke ligeså stor erfaring med det som adobes software :) |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvorfor dog købe finalcut? til hjemmebrug er der jo allerede rigeligt på mac platformen som fås gratis.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |