recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Adobe premiere pro cc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Adobe premiere pro cc

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 08:01
Premiere Pro er totalt overkill.

Jeg har arbejdet med det i mere end et års tid nu. Det er først nu at jeg føler mig nogenlunde hjemme i det. Ind i mellem må jeg stadig ty til superbrugere.

Find en fornuftig videograbber til optagelse. Og så kan du eksempelvis bruge movie maker til redigering.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6675
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 12:43
GoPro har et gratis videoredigeringsprogram, som jeg har hørt flere anbefale. Jeg kender det ikke selv.

Venlig hilsen
KB
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2009
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 13:53
Har selv brugt Premier pro og after effect en del, super fede programmer. - Men har det også igennem arbejdet da jeg er grafiker, CC pakken.

Hvis du kører mac kan jeg anbefale Final cut, ret fedt program som koster 1500.kr ca. Meget advanceret også. Har dog ikke ligeså stor erfaring med det som adobes software :)

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 15:38
hvorfor dog købe finalcut? til hjemmebrug er der jo allerede rigeligt på mac platformen som fås gratis. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu