|
Hvilket kabinet til gamer-PC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2016 kl. 17:50 |
Hej forum Jeg skal til at bygge en selvbyg gamer-PC til en knægt på en 13-14 år - han synes selvfølgelig det er vildt sejt med cases med lidt lir og bling (en fed farve, fedt design og som prikket over i'et sikkert også noget LED-lys evt. med skiftende farver). Jeg har bygget utallige PC'ere gennem tiden men altid ud fra devisen om, at det skulle være "godt" før det skulle være "flot" - så hvad fa'n skal jeg gøre? Det skal være kram - gider ikke stå med et skævt kabinet der går i stykker bare jeg kigger på det. Hvad har I gjort?? Budget: ca. 700 - 1.000 kr. (tænker jeg) På forhånd tak - og go' fredag. PS. Findes der relevant tråd om samme emne så må I gerne henvise - har ikke selv kunnet finde noget der rammer hovedet på sømmet ;) Venlig hilsen Christian |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.komplett.dk/product/775816/hardware/kabinetterbarebone/midi-tower/cm-storm-scout-ii-advanced-gaming-sort#
Han skal have noget lignende dette, fås, i rød eller blå lys, indsæt en rød/blå blæser i bag i stedet for existerende, mine børnebørn har været vilde med dem, og de holder til at blive slæbt til lan også. Der er også et solidt bærehåndtag til Lan.
Redigeret af folp - 15-April-2016 kl. 18:21 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |