|
Yamaha RX-A 3070 til 11999kr |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
To år gamle overgemte modeller - hahahaha.
Jeg tror andre landes importører er fløjtende ligeglade med dem. Redigeret af Flippo - 05-Maj-2018 kl. 21:49 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvilke svampe er du på Flippo
![]() |
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|
Der er ingen som er i tvivl om, at svampene fortæres af dig. Der er lige kommet en 7012 på gaden. Hvor gammel er en 7010 så? Jeg skal prøve at hjælpe dig: 7010-7011-7012.
Marantz surr-receivere laves ikke i Kina, men derimod i Vietnam. Pånær 8012 som er lavet i Japan. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
|
Nej....... Klsus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
|
De er vel cirka lige så tilfreds som jeg er med min SR 5010 jeg købte brugt - for to år siden. Jeg ville ikke købe en 5010 i dag! Klaus |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Pricerunner skriver at Elgiganten har den til 12.999 kr. Men det vil Elgiganten ikke være med til (når jeg på deres hjemmeside)
|
||
![]() |
||
Kosmo12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
|
Der er ikke flere tilbage. Oplevede det samme da den for nogle mdr. siden stod til 11999, hvor jeg ikke nåede at købe.
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Billigt og billigt. Hvis de 7010 er produceret for 2 år siden kunne det være interessant at se på kondensatorernes hylde tid (den maximale tid producenten garanter at den holder data uden at de har være udsat for spænding).
|
||
![]() |
||
|
Surt
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |