|
Manglende bas marantz sr7011 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var dog den mest besynderlige reciever der opfører sig sådan. Sikker på det ikke er en fejl 40?
|
|
janpost
Ny bruger Oprettet: 20-Januar-2018 Sted: Vester Hæsinge Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal lade det stå uvist hvad fejlen har været. Men fruen tjekkede musik ud inden jeg kom hjem og sagde det til mig. Jeg tænkte hun nok havde lidt problemer på 1 salen, men ganske rigtigt. Den kan lige pludselig levere bas. Lidt lige som højtalere der skal spilles til. Underligt. Men bliver mere og mere glad for den. Så vi tog lige Transformers - Revenge of the fallen her til aften. Og puha. Nu er vi ved at være der, hvor jeg håbede den ville være fra begyndelsen.
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
You're welcome
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
beridox
Junior bruger Oprettet: 10-August-2010 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige bøvlet det meste af en dag med min marantz NR1602 og mine nye CM5 S2, der var heller ingen bas. så viser det sig at på den ene højttaler sidder terminalerne + og - ikke over hinanden, og da jeg sætter min forstærker til i det øverste sæt så spiller basserne jo i modfase. Men hold da op nu spiller det lækkert :-)
Redigeret af beridox - 10-Februar-2018 kl. 19:33 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |