|
hjælp til X10 sub |
Besvar |
Forfatter | |
moler
Bruger Oprettet: 02-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2018 kl. 14:25 |
Hej
jeg har købt en m&k X10 subwoofer og kan ikke rigtig få noget punch ud af den. Min gamle ASW650 flytter mere luft og det kan jo ikke helt passe. Jeg har ikke før prøvet en sub hvor man kan vælge THX EQ og MK EQ. Der er også en Bass reference level knap hvor jeg kan vælge fixed THX og +3db og +5db lige nu har jeg valgt fixed THX crossover og THX EQ samt fixed THX reference level. Håber der er nogen der kan hjælpe med at få noget mere liv i den. har M&K s150 serien som front og bag højttalere og en pioneer sclx 85 receiver
|
|
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg har 2 stk x10 og resten af setuppet består af mk s150mk2 og Mk s150t Mine subs er indstillet med følgende. Variable phase sat til 0 No low pass thx mode. Rulleknappen skruet over til 125hz (ved ikke om dette er korrekt) Thx bass eq Variable bass level |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |