|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 15-August-2011 kl. 22:28 |
Jeg har købt mig en Ny Nano... http://www.apple.com/dk/ipodnano/
men når jeg vil syncronisere med iTunes så tager det laaaang tid... Men
sætter jeg derimod konens iPod i (modellen1 generation ældre) så går
det vold hurtigt... er der nogen logisk forklaring på det? eventuelt en
løsning på hvordan min bliver hurtigere.
På forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Det er vel fordi at den skal sync'e (kopiere) alle filerne over på den nye. dem som liger på konens ipod i forvejen skal ikke kopieres
|
|
![]() |
|
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
nej nej det er uanset om min er fuld eller hel tom så tger det lang tid... vi har liige formatteret den gamle og smidt det hele ind og det tager ikke nær så lang tid... den nye kopierer 10 sange på samme tid som den gamle kopiere 100-150... og det er samme musik vi har på begge...?
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
Nano er meget lille, mon ikke den er lidt mindre udviklet transfer mæssigt hvor hendes er en større klump af en IPOD, der må da være forskel på den USB chip der sidder i..
så det er nok det der begrænser dig, min Iphone 4 tager dog også lidt tid hvis den skal smide et helt media bibliotek over på en tom iphone...
synes da også det tager en rum tid til tider. Redigeret af Rasmusdc - 16-August-2011 kl. 09:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm...det har du nok ret i... lidt træls... da jeg fik den skulle jeg ha 2300 sange ind og der måtte den stå natten over for at ligge dert hele ind
![]() Tak for svar ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |