|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
johns ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 23:01 |
|
Hej
Jeg er kigger efter en ny diktafon til mit studie, jeg har haft et par forskellige mærker men har dog været lidt "uheldig" med kvaliteten, og har derfor kigget efter noget bedre. Jeg har kigget på denne http://www.sommer-as.dk/diktering/philips-diktafon/648-philips-lfh0884-voice-tracer-digital-diktafon.html fra sommer, men er der nogen der har nogen erfaring med denne?? |
||
![]() |
||
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Normalt er olympus diktafoner vist et rimelige sikkert valg. Jeg købte selv en ”dyre” diktafon til mine studier fra netop sommer. Jeg ved du kan ”prøve” deres diktafoner i deres butik. Hvis du ikke har mulighed for det, er altid 14dags retur ret Ps. er super glad for min…. |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
'...en "dyre" diktafon...', kan den kun bruges til at optage dyrelyde eller hvad ![]() /Nils
|
||
|
||
![]() |
||
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |