recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee box køb og hjælp..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee box køb og hjælp..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soender7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-September-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soender7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee box køb og hjælp..
    Sendt: 17-December-2011 kl. 20:33
Overvejer at købe en boxee.. Har dog ikke rigtig sat mig ind i hvordan den fungere?
Kan man bare se film og serier gratis og ubegrænset?

Vil det være en fordel at købe den med harddisk?

Håber folk vil hjælpe mig.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 06:26
Start lige med at google det engang først...
Til top
soender7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-September-2011
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soender7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 22:47
har nu sat mig ind i det :)

kan man så feks få netflix hvis man bruger hidemyass.com eller noget andet??

med eller uden HDD??
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:30
Du kan eksempelvis bruge www.unblock-us.com
Så kan du bruge Netflix formedelst 7,99$/måned (plus 4,99$/måned til unblock-us)
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 14:36
Boxee Box fra D-link kommer uden HDD så hvis du har dine film/serier digitalt og ikke har en NAS skal du selvfølgelig have en HDD. Alternativt kan man få Iomega TV med Boxee og inkluderet HDD, den er bare en god del dyrere og har ikke Boxee Boxens fede design.

Kører du den uden HDD er det som thor-thor skriver at bruge en DNS eller VPN service der gør at du får adgang til Netflix, Pandora og alle de andre fantastiske tjenester det ganske danske land ikke helt har fået indført endnu. Med det sagt så mener jeg ikke den er pengene værd hvis man bare skal se lidt film fra sin lokale disk en gang imellem.

Min erfaring er at trådløs streaming med Boxee'en ikke fungerer. Jeg har måske bare en helt elendig router, men jeg får ikke noget flydende resultat og slet ikke den kvalitet jeg har rippet. Så jeg kører kabler fra Hirodes til Pilatus.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu