|
Ipod touch flyt af filer på ny pc |
Besvar |
Forfatter | |
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Januar-2012 kl. 23:27 |
Hejsa
Min PC der er sync. med min Ipod Touch er død. Har en gammel bærbar som jeg gerne vil installere itune på. MEN
her er mit problem, når jeg sætter min Ipod Touch i den "nye" pc, så vil den sync. op, siger jeg JA, så mister jeg AL den musik der ER på min Ipod Touch. FINDES der ikke en måde hvorpå det kan lade sige gøre at flytte al musik fra ipod touch og over på PC, og så DEREFTER sync. op med Itunes og igen ligge det musik ind jeg gerne vil ha. ? |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps, sådan har apple bestemt at det skal være....
Har du ikke musikken liggende andet sted, så er det jo hurtigt at synce igen, og musik hentet via itunes kan hentes igen hvis du bruger samme konto. Hvis du alligevel har andet liggende på den døde maskine, så få pillet harddisken ud og hent det indhold du skal bruge over på en anden maskine. /ask |
|
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jacobask ... Maskinen er sendt til rep. (den var under 7 mdr gammel)
Står og skal på skiferie ( glæder mig hehe) Jeg ved der er work-arounds HVIS det bare havde været en ipod og ikke en touch, så kunne jo være der var nogle herinde der lå inde med den viden :) Al mit musik ligger på den harddisk, jaja ok, NU ved jeg så at jeg skal ha lavet back-up "Rigtige mænd tager ikke bac-up, vi græder bare ofte"
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |