|
Eston højttaler? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2012 kl. 14:36 |
Hej Alle
Jeg kan se man på downtown kan bestille en lille bærbar afspiller for 1/3 af normalprisen og det lyder da ret sjovt. Kan godt se en værdi af sådan en lille dims til dage ude med grillen eller i badet osv. Nogen der kender noget til den og om det er en god investering? 250 kr er ikke just mange penge jo :) Link: http://kbh.downtown.dk/da/deals/4374-fa-1-eston-hojttaler-fra-fendo-dk-i-laekkert-design-med-super-lydkvalitet-perfekt-storrelse-til-at-tage-under-armen-vaelg-mellem-hvid-eller-sort?utm_campaign=daily%3A2012-04-10&utm_medium=email&utm_source=newsletter%3Ak%C3%B8benhavn Redigeret af Kief - 10-April-2012 kl. 14:37 |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
meick ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg synes bestemt også at sådan en lille sag kunne give god værdi. Jeg kender ikke højtaleren og går selv og ovevejer om jeg skal eller ikke skal købe. Det jeg studser over, er at der er 1.000 stk til salg. Virksomheden der sælger højtaleren gennem Downtown har kun eksisteret 16. februar 2012 og hvorfor ligger de inde med så mange, når virksomheden ikke er ældre? Jeg synes bare lige at jeg ville nævne det. Meick
|
|
![]() |
|
sgreve ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Forklaringen ligger i, at man mindst skal købe 1000 enheder ad gangen.
De har iøvrigt betalt et sted ml. 8,8 $ og 10$ per styk, så hvis de på nogen måde kan afsætte dem til 999,- Kr til normalprisen, så tjener de saftsuseme et højt dækningsbidrag. :-) Lad os sige de giver 9$ for dem, ved køb af 1000 stk. Det er i dagens kurs 51,00 kr. Et overskud per salg på: 198 Kr - og de har solgt 525 stk. står der på hjemmesiden: i alt en nettofortjeneste på 103.950,- (Derfra skal så trækkes moms, told og andre importafgifter, samt et beløb til Downtown for markedsføringen af tilbuddet) Jeg har iøvrigt selv købt en højttaler, for den er sgu ganske pæn, og så må vi bare håbe den spiller fornuftigt til kontorbrug.. :-) Ellers må jeg ud og have mig en B&O Dock. |
|
Venligst,
S. Greve |
|
![]() |
|
duppe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
NOgen der har købt og modtaget den - kan se den er på spot deal igen, og er da noget fristet
|
|
![]() |
|
AndreasG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Ja og nu igen på menucard...
Nogle af de her tilbud lugter sgu lidt af en førpris som ikke rigtig er valid... man kan jo ikke købe den højtaler andre steder eller tidspunkter end de der deals..!?
|
|
Har endnu ingen hardware.. Hvad skal jeg købe?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |