|
MP3-afspiller opretter ikke forb. til SD-kort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2012 kl. 13:49 |
Jeg har købt et 16 GB SD-kort til min MP3-afspiller
Det har hidtil fungeret fint med et 4 GB SD-kort
Det nye kort har sådan en lille adapter, der skal sidde i det
Når jeg vælger Memory Card --- Browse får jeg den besked, at der ikke kan oprettes forbindelse mellem kort og afspiller
Men det har virket på et tidspunkt
![]() Det må være den lille adapter, der er problemet.. eller hur?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke fordi afspilleren kun understøtter SD kort og det nye kort er et SDHC?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Der står også SDHC på 4 GB kortet
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
ankerpetersen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 15 |
Afspilleren kan sikkert ikke håndtere så stort et memorykort
|
|
Med venlig hilsen
Anker |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja, det må jeg give Petersen ret i. Prøv at google din afspiller og se hvad det står. Ofte har de et maks på hvor stort kortet må være. Prøv ellers at sætte dit gamle kort i igen, og virker det, ja så er det enten 16GB den ikke kan spise, eller kortet der er defekt. Rasmus |
|
![]() |
|
Men det virker som sagt nogle gange
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Nå for dælen ja jeg forstod det som at det var efter det nye kom i det ikke virkede. Kan du ikke gå ned i butikken hvor 16 GB er købt, og prøve adapter delen bare for at se om det er det? For vil da så også tro at det er den, når det som du skriver har virket med 16 GB. Rasmus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |