|
Bedste mobilheadset til prisen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2012 kl. 07:56 |
Hej,
Jeg søger et godt headset til min iPhone 4S som er godt til musik og som samtidig har mikrofon så man kan bruge det til opkald. Det skal max koste 400 kr. Jeg læste godt om det Klipsch Image S4i mener jeg det hedder, men er der andre man bør overveje? |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også læst godt om Logitech Ultimate Ears og Sennheiser så skal vælge nu!
|
|
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Jeg havde samme udfordring, men havde svært ved at finde noget godt til prisen (max 500 kr.). Så da jeg faldt over et billigt tilbud på Nokia BH-111 (50 kr. i Bilka), hvor man kan sætte sine egne alm. hovedtelefoner i BT-enheden (med mikrofon i), valgte jeg den løsning. Virker perfekt. Eneste irritation er, at man skal bruge den specielle Nokia-oplader og ikke en af de mere universelle usb-opladere. |
|
![]() |
|
Jeg købte mig et Logitech 350VI mener jeg det hedder. Var lidt skeptisk da det "kun" kostede 300 kr. men havde læst godt om det på nettet, og hold nu kæft hvor spiller det bare max!!! Både musik og tale er kanon. Kan klar anbefales..
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |