|
Åh nej, sub ødelagt |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var nu ikke lige dig, jeg henviste til, mht. de forskellige typer skruer - men mere generelt, så er der VIRKELIGT mange, som kalder Philips- og Pozidrive-skruer for "Stjerneskruer"
|
|||
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu findes der også “custom” skruer. ScansonicHD’s MB serie har på frontpanelet specialskruer - hvor der skal benyttes et specialværktøj.
Når det så er sagt - så tror jeg ikke det er tilfældet her. |
|||
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er alm torx men jeg ka ik li få bagbeklædningen af..
Subben ryger til en reperatør imorgen. Det var dog svært at finde en. HFK gad selvfølgelig ik når det ik er deres mærke men jeg tænkte at penge er vel penge så det kunne jo være. Så quans tv service i Hjørring kigger på den. Kan han ik lave den må jeg til tapeconnection i Århus |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når du ikke kan få bagbeklædningen af, kunne det så skyldes, at den er tætnet med et eller andet? evt. silicone, for at undgå vibrationer ved høj lydstyrke? (Så kabinettet ikke rasler derudaf...) Kunne du evt. pille højttaleren af i stedet, og så komme ind den vej fra?
Redigeret af mnielsen - 07-Januar-2018 kl. 11:06 |
|||
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror du har ret mht bagbeklædningen. Jeg synes ik li fronten ser ud til at være noget jeg vil begive mig igang med. Nu ser jeg hvad reparatøren siger i morgen :)
|
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
MortenGN
Bruger Oprettet: 25-Juli-2017 Sted: Sydvestjylland Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad blev det til med din sub?
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |