|
Udskift af Denon X4000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2018 kl. 12:32 |
Hejsa folkens
Undskyld mit, for nogle, åndsvage spørgsmål, men er rimelig novice... Jeg går og overvejer om min gamle X4000 ikke skulle udskiftes, gerne til Denon igen. I dag bruger vi jævnligt zone 2 til at høre musik fra denons radio app samtidigt med vi ser tv/dvd/apple tv inde i stuen. Det skal afløseren som minimum også kunne klare. X4000 kan godt sende lyden fra DVD ud i zone 2 samtidigt med at vi ser apple tv i stuen. Alle mine signaler kører gennem forstærkeren, med HDMI, har en waoo set-top boks til tv-kiggeri. I stuen har jeg 2 Zensor 7 som front, Ikon 2 center, Fazon satellit som baghøjtalere og en gammel SWA12 sub. Zone 2 er OnWall. Dali, hele lortet. Synes X4000 mangler lidt power til at spille musikken ordentligt i stuen, kan selvfølgelig også være Zensor 7, den er gal med. Og, største grund til et skifte er nok at X4000 ikke tillader mere end 4K i 30fps, der vil jeg nok gerne lidt højere op. Jeg vil forvente at X4400 kan det min gamle X4000 kan, plus mere, men 9999,- er også penge. X2400 og X3400, har den samme muligheder for at mase digitalt input ud gennem 2 zoner samtidigt? Denne funktion bruger vi nemlig tit. Håber i kan hjælpe :-) |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |