|
programmable root enumerator |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fenrir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:30 |
Hey. Jeg kan se i "enheder og printere" at jeg mangler programmable root enumerator driveren, men kan ikke hente den gennem kontrolpanelet og kan ikke finde den nogen steder. Nogen der kan hjælpe?
(Jeg kører Win 8.1) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du hente den ?
|
|
![]() |
|
Fenrir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Jeg har haft nogle problemer med flere af mine USB enheder og som jeg har forstået det kan den have noget med det at gøre? Hvis jeg tager fejl, er den selvfølgelig ligegyldig.. Bortset fra at udråbstegnet skærer mig i øjnene hver gang jeg åbner enheder og printer.. ;)
|
|
![]() |
|
Ingen bud?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Er du sikker på at du har alle drivere til dit bundkort installeret?
Den slags problemet du oplever kan være pga. manglende driver til chipsettet.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Ja, driverne til bundkortet er up to date..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |