|
Pc butik i Nordjylland |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2016 kl. 14:53 |
Er der nogle herinde, som kender http://hoejdata.dk/ og
http://www.jncomputer./ ? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
næ, men de er vel sikkert præcis som med alle andre småbutikker i DK - forsøger at overleve på service ansigt til ansigt, og så håbe på at folk vil betale noget mere for det. Vil dog godt nok sige det ikke ligefrem er nogle hjemmesider der hjælper folk på vej. monster uoverskuelig og virker a pommern til i chrome.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Det begrænser sig jo efterhånden på selvbygger computerbutikker - men korrekt, det er ikke meget info man får fra nævnte links.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
selvbygger butikker er der masser af. Langt de fleste har konfiguratorer til at konfigurere som du mere eller mindre vil have dem - også online. Du kan altid betale dig fra den slags. Det er derfor mm-vision blandt andet stadig eksisterer.
men proshop. komplett, og alle de andre onlinebutikker har "egenproduktioner" af maskiner, som kan konfigureres efter forgodtbefindende. Du vælger konfig, betaler ved kasse 1 og de samler og sender til dig.
|
|
![]() |
|
Proshop og Komplett, har jeg kigget på. Men jeg synes ikke det lige pt. tiltaler mig.
Hvis det er en selvbygget computer jeg vil have, som ny på området, så tror jeg den personlige kontakt betyder noget. Men i det nordjyske område begrænser det sig, hvad der er af butikker. Skal man op i 7000+ for at få en ordentlig computer i full HD og omfattende videoredigering? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Hvad med Computercity og Labtech Data, begge i Aalborg?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Computervirus har jeg været i mailkontakt med - Labtech Data tager jeg nok sammen med på den inspirationstur, jeg vil foretage. Så tak for bud
![]() Redigeret af tonice25 - 14-April-2016 kl. 11:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |