|
Universel zoom i Firefox? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2016 kl. 16:34 |
Jeg vil gerne have Firefox som browser
Men jeg bruger IE, fordi jeg ikke kan få universel zoom i Firefox til at virke Har ellers fulgt vejledningen i links Jeg vil have ens zoom på startsiden og alle websteder, jeg besøger Er der en nem måde til det?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
æh har jeg aldrig tænkt over, men ctrl++ (altså plus +) kombinationen zoomer i alle browsere. den skulle gerne blive i det zoom niveau man sætter den. (gør den i hvert fald hos mig)
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Den alm zoom huskes særskilt for hvert site.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |