|
Mere anerkendt: Pioneer vs Onkyo? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2017 kl. 17:00 |
Jeg har lagt mærke til, at Pioneer næsten er forsvundet fra AV Connections sortiment
Jeg fik dette svar: Vi har valgt ikke at satse på Pioneer mere da Onkyo og Pioneer stort set er det samme og Onkyo er bedre anerkendt Men... er det ikke lige omvendt? Hvad mener du? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Onkyo har jo overtaget Pioneer AV division. Så hvor meget Pioneer tror du der er i en Pioneer? Jeg har købt Marantz 7011 istedet for. Der er lige så meget power i som de dobbelt så dyre Pioneer
Pioneer har kun Caraudio og navigation tilbage. Sørgeligt endeligt med et mærke man har fulgt hele livet ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |