|
Hjææælp, hvordan gør jeg?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Linetand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2017 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2017 kl. 04:19 |
Jeg har lige investeret i et nyt surround system fordi det gamle efter 9 år ikke længere fungerede optimalt...
Jeg købte Logitech z-906. Da jeg læste gode anmeldelser på nettet... Men så får jeg det hjem og nu er det store spørgsmål så hvordan i alverden jeg tilslutter det... Det er egentlig ikke så vigtigt for mig at få det sat sammen med mit tv, men bare med min Blu Ray afspiller. Men der er ikke noget HDMI stik på surround-anlægget og kun HDMI og coax på Blu Ray afspilleren... Nogle der kan være behjælpelig med en brilliant idé? P.S. Jeg kan overhovedet ikke betegnes som et teknisk geni, så jeg skal nok have tingene forklaret på den enkleste måde ![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tilslutte Blu-ray til tv med HDMI.
Så vil bruge digital udgang fra tv. Det er spdif udgangen du skal bruge. Den tilsluttes indgang 3 på din Logitech. https://www.av-connection.dk/?PGr=1206 Det kræver selvfølgelig at dit tv har denne udgang. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Dit tv skal også kunne køre 5.1 lyden videre igennem optisk
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Så vidt jeg kan se, så har Logitech også Coax, så det er bare at forbinde din BD med Logitech via Coax.
Og så forbunder du BD til TV med HDMI Du vil så ikke få understøttelse for DTS HD Master og Dolby TrueHD, men det understøtter Logitech alligevelikke. |
|
![]() |
|
Linetand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2017 Status: Offline Point: 3 |
Mange tak :)
Så kom der hul igennem :) I er fantastiske :) Redigeret af Linetand - 06-December-2017 kl. 17:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |