|
Anmeldelsesplatform |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18 timer 33 minutter siden kl. 06:10 |
|
Nej
Ejer du den ?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Næh……. Og når ejerne af sitet har brug for at reklamere for det og gør det, hvor det ikke er tilladt. Ja så kan jeg jo begynde at tænke over, hvor ellers de ikke overholder de gængse regler. Vil jeg nogensinde stole på et site, der er ligeglad med gældende regler? NEJ. Vil jeg advare alle andre mod sådan et site? JA. Klaus
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
Gradeitmanden kunne da bare have gjort som du har gjort det - så havde dén skid været slået!! Nu, vi er ved det... Hvorfor hedder din side "Moppe"? Den har jo ikke noget med hunde eller rengøring at gøre.....
![]() |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
|
Moppe er et kaldenavn jeg har haft i over 40 år, oprindelsen er en smule i tågerne, men formodentlig noget min søster har fundet på.
Moppe.dk var oprindeligt i ejerskab af en erhvervsvirksomhed (dog uden at være aktiv) der er i måtte/rengøringsbranchen, men efter en sobert skreven forespørgsel blev overgivet til mig….. Klaus
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
AHA! Så, altså, alligevel hen ad rengøringen - Takker for svare - der gik rent indt! Altså, "Klaus D. Moppe" - kan man sige!
![]() |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |