|
Medieafspiller - er det, det jeg søger ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SpookiePower ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2012 kl. 13:18 |
Jeg er lidt i tvivl om hvad navnet på det jeg søger, egentlig er :)
Det jeg søger er en box, hvor til man kan tilslutte en harddisk, og så via denne box/harddisk, kan se film på sit tv - er det, det man kalder en medieafspiller ? Jeg var lidt i tvivl om det måske var et mediecenter, men det ser ud til at være noget helt andet - og til en anden pris. Lige for at være helt sikker, inden jeg køber noget, så har jeg fundet denne model NetGear NeoTV 550HD som jeg formoder er det jeg søger :) Er det korrekt ? Jeg syntes ikke jeg kan finde så mange forskellige modeller, men er der andre en denne der kan anbefales ? - Kim - |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er medieafspiller du har brug for, men der findes MANGE andre modeller du kan kigge på. HDI Dune har nogle habile modeller i forskellige prisklasser, hvilket Popcorn Hour også har. Begge producenter laver modeller med plads internt til en 3.5" disk, men de har også mindre udgaver, som forlader sig på enten en USB disk eller en netværksharddisk.
Den model du selv har kig på har ikke plads internt til en HDD. Den skal også sættes til via eks. USB. JEg ville personligt tage en model fra de to førnævnte producenter før jeg så på noget fra Netgear. Redigeret af Yakken - 06-April-2012 kl. 13:36 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
SpookiePower ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
Tak for hjælpen :)
Sådan en afspiller der kan ha' en intern harddisk, kan en også formatere harddisken ? Jeg har en del 3.5" HD'ere liggende fra min gamle stationærecomputer, men ikke en computer til at formatere den type HD'er på. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Yes. Ingen problemer. Du skal dog lige være OBS på hvilken type HDD afspilleren kan klare. Nogle kører 3.25" og andre 2.5".
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |