|
Boxee box kan ikke finde harddisk |
Besvar |
Forfatter | |
Hauer
Ny bruger Oprettet: 21-Maj-2012 Sted: Skovsgaard, Bro Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2012 kl. 22:13 |
Hej,
I efteråret købte jeg en boxee box, og siden har det kørt fejlfrit. Forleden brændte min WD 3tb harddisk sammen og jeg har derfor fået den byttet til en ny magen til. Men boxee kan ikke længere se harddisken. Jeg har nyeste version af boxee's firmware, og den er hentet efter den gamle harddisk brændte sammen. Har uden held forsøgt at nedgradere via factory reset og usb version af en ældre firmware. Harddisken er formateret, har prøvet både med windows 7 og med Snowleopard, men boxee kan stadig ikke se den. Unplugger jeg harddisken fra boxee får jeg besked om at den er unplugget - så på en eller anden måde kan det godt kende den, bare ikke når jeg forsøger at browse i boxee eller tilføje egne filer.. Hvad gør jeg? På forhånd tak! - Andreas |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra boxees forum:
1. Under Windows 7 Disk Management tools 'Format' drive using NTFS and 'Default' Allocation Size. 2. Use the supplied "WD Quick Formatter.exe" and choose "Factory Default" setting. http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3868/~/using-wd-quick-formatter-to-format-external-drives-%28windows-7,-vista,-xp%29-or |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |