recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den BEDSTE media afspiller...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den BEDSTE media afspiller...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elsaek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elsaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den BEDSTE media afspiller...
    Sendt: 15-September-2012 kl. 16:18
Hej jeg går her og skal ha nyt media center (Media afspiller).. Jeg har lige solgt min asrock 330ht som jeg brugte sammen med XBMC.. det var en god tid vi havde sammen med var lidt træt af de hak man fik ved 23.976 hz afspilning også kaldt 24p... 

Derfor har jeg haft kig på afspiller med en Sigma Chip i som jeg ved kan afspiller 24p film uden der bliver en hak i filmen efter 41 sekunder.. Hvad skal jeg vælge ?????

Syntes at den popcorn hour A-400 der kommer nu her i august lyder som noget jeg godt kunne tænke mig og prøve.. Men det jeg mangler er en app til iphone.. Kan se den kan betjenes fra en ipad.. Tror i der kommer en app til iphone engang ???..

Og håber i kan give nogle svar på hvad i bruger af media afspiller..
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 17:13
Jeg tror nok der findes en app til popcorn hour, det syntes jeg at jeg har læst et sted...

Tror også jeg har set noget på youtube med det.

Redigeret af Schulz - 15-September-2012 kl. 17:14
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 19:07
Dune kan også
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 19:28
[1 September 2012] A-400 Announcement, Specifications, Screenshots

http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=62790

Tjek youtube video mht. styring fra ipad. Edit: Det havde du selv opdaget.

Itunes remote app: http://itunes.apple.com/us/app/mobilerc/id477363440?mt=8

Android remote app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.syabas.mobilerc

Går udfra at de samme apps (eller nyere) bliver tilgængelig for A-400

Redigeret af Guyver - 15-September-2012 kl. 19:31
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 19:30
Der findes en almindelig remote control app til iPhone og Android også, men den udvidede app med adgang til jukebox bliver kun lavet til tablets
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 20:19
Hvis du kører My Movies på en Dune så har du adgang til Jukebox fra både telefon og tablet (Android eller iOS).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
elsaek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2010
Sted: danmark
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elsaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 20:20
Ja jeg har set der er en app... men jeg syntes den til iphone er lidt skrabet i forhold til den jeg havde til XBMC... Den hed xbmc commander..

Syntes det kunne være rart hvis den de laver til ipad også var i en version til iphone... 
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 01:14
Findes der app til spotify ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu