|
Lyd fra TV til SONOS driller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænker på om der sidder en switch/føler i TV som tænder for SPDIF optisk når monteret? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
ja, desværre.
Jeg kigger efter et nyt, det har også nogle år på bagen nu, jeg tror det er 7 år gammelt. Datteren kan få det sammen med det surround system der var i forvejen og så kan jeg finde et nyt til mig selv. Men tak for tiden du/I har brugt. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
ikke som den adaptor du linker til (uden stel og ring forbindelse, er vist kun plast)
Så det skal muligvis være den originale adaptor for at aktivere og virke? P.S. Link fixet, der er var et mellemrums tegn for meget (%20) Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
Jeg har kigget efter adaptoren og den har jeg ikke. Jeg købte i sin tid TV'et brugt og den har nok ikke været med i den pakke med tilbehør jeg fik udleveret. Jeg har aldrig haft brug for den før nu, så det har hidtil ikke været et problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |