|
Nyt hus - Opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Virgilen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-November-2006 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 14:20 |
I forbindelse med nybyggeri går jeg og overvejer hvad der skal ske mht. tv og lyd.
Jeg har besluttet mig for at investere i en 65 " OLED skærm. Har bare ikke besluttet mig for hvilken endnu. Dette er mindre vigtigt. Her hvor jeg er i tvivl er mht. lyden. Jeg har for første gang mulighed for at et rimeligt setup. Setup'et skal primært bruges til bedre tv lyd, dog gør det ikke noget at der ligeledes kan streames/afspilles musik. Min hustru har krævet at det bliver uden baghøjtalere, hvilket ikke gør mig det store alligevel. Vil som sagt bare forbedre tv lyden. Subwoofer er ok. Jeg har selvfølgelig kigget på noget soundbar. Bl.a. Sonos Playbase/playbar, bluesound pulse, Dali Kubik m.m. Jeg har dog også overvejet et tv møbel, hvor jeg kan gemme et stereo setup i a la dette Vil jeg få bedst lyd i et stereo setup eller med en soundbar? Er det værd at kigge på Atmos som nedenstående eller er det ligegyldig i mit setup. Håber I har lyst til at komme med lidt indspark, eventuelt med anbefalinger. På forhånd tak. Jesper |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
I forbindelse med nybyggeri har jeg selv fået monteret højttalere i loftet. Konen her accepterede heller ikke højttalere/ledninger mv. På den måde har jeg fået et 5.1 system i stuen. Derudover har jeg et bar højttalere i loftet i køkkenet som blot spiller stereo. Det fungerer fint og der er en fornuftig lyd til mine øre. Alternativt er i vægen? Redigeret af JSA:-) - 04-Oktober-2017 kl. 23:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |