|
Windows 10 på ny harddisk |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er slet ikke nødvendigt med alt dette. Hent Windows 10 her: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 Herefter kan du angive om du vil lave en ISO fil eller en USB, du kan boote fra. Du vælge bare USB. Under installtionen vil du blive bedt om licensenøgle. Du angiver bare at vil indtaste den senere. Når pc'en har været på nettet, så er Windows aktiveret og du skal ikke gøre mere. |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Hvis du installerer med Threshold 2 (den store novemberopdatering), så behøver du ikke opgradere Windows 7 først.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
PerW - jeg snakker ikke om USB til at lave opgraderingen med - det er til når han skal køre clean install. og MS media creation tool er vanvittigt langsomt i forhold til Rufus - prøv det, så vil du opdage forskellen.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Jeg snakker ikke om opdatering, men om clean install. Jeg havde ingen problemer med at danne USB og kører en clean intsall. Jeg mærkede ingen langsomhed. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |