|
Win 7 update søgning stopper aldrig |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2015 kl. 22:08 |
Jeg ville reinstallere min Win 7 MCE på SSD, men har fået det problem at efter SP1 er lagt ind og jeg søger efter flere windows updates, så færdiggør windows aldrig update søgningen og den har nu stået i flere timer og søgt efter opdateringer.
Jeg har forsøgt med reinstallation 2 gange med samme resultat. Sjovt nok sker det efter en ny update agent lægges ind. Mener den har version 320 til sidst.
Nogen der har oplevet samme og evt. har en løsning?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lod min stå natten over. Hjalp ingenting.
Så valgte jeg at den selv skulle hente og installere og så lod jeg skidtet stå en nat mere og det hjalp. Er alle drivere installeret korrekt på pc. Har oplevet at det nogle gange er det der gør det.
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |