|
Reinstallere windows 10 på surface pro 3 |
Besvar |
Forfatter | |
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-December-2015 kl. 16:07 |
Hej min kæreste har en surface som sikkert er blevet inficeret med alverdens lort! Kan ikke åbne en browser uden der popper en milliard reklamer op, så nu vil jeg gerne formatere og geninstallere! Den er født med windows 8,1 men hun har gratis opgraderet til windows 10! Jeg har hverken diske med windows på eller produkt key nogen steder fra da jeg købte den! Jeg er nået til nogle diskpartitioner, men der er 5 stks at vælge imellem og den spørger HVOR jeg ønsker at installere henne! Jeg kan intet installere i øvrigt før jeg har formateret en af diskene! Nr 5 hedder genoprettelsesdisk og der er brugt ca 5 gb ud af 5 på denne, så går udfra windows ligger på den? Eller er der nogen kloge hoveder herinde!? Det godt nok besværligt i forhold til en Mac!
Jeg har downloadet en fil fra windows så den kan boote op fra min usb nøgle (det krævede computeren) synes sgu det er en gang rod uden lige |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
du skal "blot" hente win10 direkte fra MS - bruge rufus (søg på rufus usb via google og du finder et lille irsk site. det absolut hurtigste program til at lave en bootbar usb-nøgle via en ISO fil - og så kører du ellers bare installationen derfra. husk at fjerne alle partitions på SP3'en når du kan komme ind til noget diskværktøj under install! reinstall fra recovery virker også - men giver dig en maskine som den kom - med det "crap" der nu kom med fra starten af. men det vil sikkert virke. Det andet giver dig muligheden for at starte fra "scratch" - MS HAR allerede et hw-ID af den maskine liggende når hun har opgraderet til win10 - så den vil auto aktivere OS - du skal ikke bruge nogen licensnøgle
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nemmeste løsning er i Windows at trykke på start knappen og skrive nulstil og så køre det program.
|
|
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak, jeg har fundet ud af det (efter ca 12 timer med at prøve ting uafbrudt pyyyhaaa)
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |