|
Feriespørgsmål til Cromecast |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Peter: Google TV understøtter mig bekendt ikke captive portals. Det er samme svar fra Google her: https://support.google.com/googletv/thread/224247176/travel-often-and-want-to-use-google-tv-when-a-captive-portal-is-present?hl=en
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det forstår jeg ikke - det kunne jeg sværge på at jeg har brugt?? Der kom en knap i wifi menuen der åbnede en browser på hotellets side, hvor jeg kunne godkende deres betingelser, hvorefter jeg var logget på. Jeg har ikke prøvet hvor man skulle indtaste værelsesnr. osv. men en simpel side der kun kræver et Ok virker fint med min Chromcast med Google TV. Jeg skal på hotel i weekenden, så skal jeg nok lige give en melding hvis de har en captive portal :)
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må du gerne, tak, og god tur
Redigeret af Rasmus Larsen - 15-September-2023 kl. 11:30 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, men hotellet bruger ikke captive portal 🙄
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |