|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Du skal naturligvis bruge et helt almindeligt brænderprogram. Nøjagtig som hvis du skulle brænde helt almindelige filer ned på en cd.
Det skal ikke tage ekstra tid - der skal jo ikke konverteres noget som helst. Det er jo sket. |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
jamen.. hvis jeg brænder xvid/avi filer ned på en skive. hvordan kan afspilleren så læse dem? har jo ik en afspiller der kan læse avi filer og alt muligt fancy.. |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Så kan du kun afspille dem i din computer. Du er nød til at have en dvd-afspiller der kan afspille divx/xvid filer hvis du vil afspille en skive med divx/xvid filer (hvilket vel egentlig er ret logisk). De koster nu heller ikke alverden mere. (Fra 399,- og opefter). |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
ok men så prøver jeg igen..... nerovision express kan lave avi, mpeg osv om til dvd format så man kan læse den i ALLE afpillere. men tager mig 10 timer at lave en skive med 8 afsnit på. nogle der kender et hurtigere alternativ? |
|
![]() |
|
![]() |
Nu ved jeg hvorfor jeg ikke helt har forstået dig. Denne her tråd
handler om at optage tv-programmer på en harddiskrecorder og derefter overføre dem til pc og konvertere til
divx. Derfor ville det være ret ulogisk at konvertere dem
tilbage til DVD formatet.
Men hvis det er fordi du har nogle divx-filer som udgangspunkt som du vil konvertere til DVD formatet, så kan du bruge TMPGENC 3.0 Express Så vidt jeg lige kan se kan du hente en trialversion. Jeg kan desværre ikke lige huske andre programmer der kan klare opgaven og slet ikke nogle som er gratis. Redigeret af lunge |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |