|
B&O MX 6000 kan ikke justere bas og diskant |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 21:50 |
Hej
Jeg har fået et B&O MX 6000 33/13 ETS software 1.0 der virker helt som det skal, men lyden står neutral på TVet. dvs. bas og diskant lyder som om det står i 0 og loudnes står på off. men når jeg ændre på diskant, bas og loudnes sker der ingen ting med lyden, fra -4 til +4 det eneste jeg kan, er at ændre på volumen og balance Kan det have noget med, at det kan have været sat op til noget link med ekstra højttaler ? når man skruer op og ned står der Volume all. Jeg har også en MX 7000 og der er ingen problemer i at ændre på diskant, bas og loudnes |
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problem løst, det var ekstra tilslutning af højttalere der var sat til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |