|
Tilslut beolab 3 og beolab 2 til Samsung 9000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ps ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2014 kl. 21:04 |
Hejsa...
Jeg har et par beolab 3, som jeg har brugt sammen med en Airport Express Nu har jeg fået anskaffet mig en brugt beolab 2 og kunne godt tænke mig at tilslutte det hele til mit Samsung UE55F9005XXE. Jeg er blank på om det er muligt og hvem der kan lave kabler, men tænkte der var nogle som kunne hjælpe? Tak for hjælpen.. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Experten på det område at tilslutte til andet end B&O produkter, må være Peter Pan. Send ham e.v.t. en PB. Jeg er dog ret sikker på at til Samsung TV skal der bruges Headset udgangen, da der ikke er anden variabel udgang. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Eller endnu bedre, smid et indlæg i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=4389
|
|
![]() |
|
Ps ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
tak.. jeg har dog lige sendt en PB af sted.. så jeg ser lige om han får tid til at svare på den..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |