|
The walking dead - ikke på programmet idag ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SpookiePower ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2011 kl. 20:23 |
Jeg følger serien The walking dead hver søndag på DR HD, men kan se at den ikke bliver sendt idag, og i følge TVguide.dk ser det heller ikke ud til at den sendes igen på søndag. Er der pause eller nogle som ved hvad det skyldes ?
Jeg kan dog se at der kommer et afsnit på fredag 30.12.11 men om det er et nyt afsnit ved jeg ikke rigtig. - Kim - |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sikkert udsat pga Julen og Nytåret. Det er meget normalt, da de skal ha' sendt en masse jule-hygge-udsendelser og om året der gik etc.
Den på fredag er en genudsendelse: De henter medicinsk udstyr. Den HAR jeg set Redigeret af Kampus - 25-December-2011 kl. 21:22 |
|
![]() |
|
SpookiePower ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men jeg syntes at ha' bemærket, at den tekst de skriver på TVguide.dk, er fra sidste uges afsnit - altså at de er bagud med beskrivelsen af dagens afsnit.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |