|
Sonos - Oppo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2017 kl. 17:19 |
Et spørgsmål om muligheder. Kan jeg lave et 5.1 sonos system og tilslutte det oppo (103) med optisk kabel OG her lade Oppo håndtere lyden?
Sådan at Oppo håndtere eksempelvis dts og hd lyd INDEN sonos playbar? Ikke at hd lyd er vigtig men jeg har en række film jeg har valgt at trække hd lydsporet ud på og det er oftest dts hd master. Mine serier er dog i alm dolby digital. Kan jeg det? |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan sætte Oppo til pcm, men om det også gælder SPD kan jeg ikke huske.
Kan tjekke det på en Oppo 203, men kun i indstillinger og ikkke på en Playbar. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Det ville være guld værd:).
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Bortset fra, at et DTS-lydspor ikke vil give nogen lyd i Playbar, hvis du sender det direkte til den. Den kan kun klare Dolby.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Det var derfor jeg ville have Oppo til at håndtere lyden, inden den når playbar?:)
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Out S/PDIF på Oppe ved pcm er downmix til 2 chanels.
Hvilket når jeg nu tænker over det er helt normalt. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Øv øv. Men mange tak for din hjælp.
|
|
![]() |
|
Oppo 203 skulle nu kunne transcode dts til Dolby dog kun via optisk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |